Kolejna porcja informacji :
- Powoli nadchodzi 'minikampania' CW. Nie jest tylko pewne, czy będzie dotyczyła wszystkich serwerów czy tylko SEA
- nie planuje się, aby umożliwić niszczenie wszystkich obiektów - część musi pozostać na mapie
- sztywność zawieszenia będzie wpływała na to jak pracuje zawieszenie czołgu ( np. jak mocno się buja ). Np. cięższa wieża wpłynie na parametry ruchowe całego czołgu.
- im większa liczba nabojów HE będzie przewożona tym większa szansa na eksplozję ammoracka
- Storm potwierdził, że zostanie wprowadzone więcej parametrów odpowiedzialnych za poruszanie się czołgu po danym terenie
- JgdTiger 88 nie będzie brany pod uwagę w bitwach historycznych
- Sherman Firefly będzie dodany do linii czołgów i będzie możliwość aby go zwyczajnie odkryć
- Storm wyjaśnił, że różnice w celności tego samego działa na różnych czołgach/wieżyczkach wynika między innymi z miejsca zamontowania i sposobu montażu oraz kilku innych czynników
W bieżącym roku planowane jest wprowadzenie kilku istotnych zmian do klienta WoT. Kilkanaście miesięcy temu wprowadzono do World of Tanks podwaliny pod wsparcie fizyki. Przed tymi zmianami mogliśmy jeździć czołgami po ściśle wyznaczonych trasach a próba najechania na większy kamień czy zeskoczenia z klifu kończyła się niepowodzeniem. Wprowadzenie częściowego wsparcia dla fizyki wymusiło na graczach zmianę stylu gry, a część z map nabrała nowego życia dzięki nowym sposobom na rozegranie bitwy. Niestety, takie zmiany ( wsparte poprawkami graficznymi map ) pociągnęły za sobą drobny wzrost wymagań co do komputerów na których uruchomiony jest klient gry. Od mniej więcej marca/kwietnia zeszłego ( 2013 ) roku jest potwierdzone wprowadzenie silnika Havok.
Jak widać na powyższym filmie możliwości silnika i zmiany jakie wprowadzi są naprawdę duże.
Pierwszy raport w tym roku:
- Płonące składy amunicji ( z efektami ognia przebijającymi przez włazy ) jest planowane do wprowadzenia po zaimplementowaniu Havoka
- Dynamiczne charakterystyki pojawią się jak się pojawią. Chodzi o to aby charakterystyka czołgu w garażu zmieniała się wraz ze zmianami modułów i wyszkoleniem załogi
- aktualnie nic nie wiadomo czy i kiedy pojawiłaby się wersja super-Tortoise ( model z wieżyczką ).
- roaming międzyserwerowy będzie wprowadzony latem lub jesienią
- devsi zdecydowali, że będzie jeden klient ( HD/zwyczajny ), najprawdopodobniej modele HD będą osobno pobierane. Jednak na chwilę obecną jest gotowe 12 modeli więc nie ma sensu gdybać co i jak.
- wymagania dla wersji HD nie są obecnie znane
Witamy ponownie.
Po 3 dniach offline wymieniłem całą stronę na nowy silnik i nowe forum. Jeszcze chwilę czasu zajmie poskładanie wszystkiego w spójną całość.
Co najważniejsze wszystko co było nadal jest.
Brakujące ( jeszcze nie skończone rzeczy ):
- nowa szata graficzna
- kolorystyka forum + kolorystyka czcionki
- nowe moduły
- aktualnie nieaktywne są moduły komentarzy do artykułów oraz wiadomości prywatne
Wszystko to zostanie zrobione 'na już' czyli w ciągu najbliższych godzin ( kilku-kilkunastu ).
Powracają regularne treningi w PCTT2
Od nowego 2014 roku powracają regularne treningi. Tak jak na początku będą one obywać się w czwartki i piątki około godziny 19. Oczywiście, treningi te nie są obowiązkowe, nie każe nikomu na nie przychodzić, ale miło było by zobaczyć dość dużą ilość w miarę nowych Tankersów jak i tych starych wyjadaczy.
Pierwszy trening już 2.01.2014 około 19. Na pewno sprawdzony oraz przećwiczony zostanie sidescraping (jakkolwiek się to pisze), zaznaczanie celów, następnie (zależnie od uczestników) rozegrana zostanie kompania lub drużynówka ;)
P.S. Wszystko za sprawą Nowego Roku oraz Domana1910 ;)