Tym razem bez opóźnień, nasz J-23 nadaje:
Szpieg donosi:
- lista kandydatów na tiery 10 jest długa i dla każdej nacji znalazłoby się po kilka nowych czołgów na tier 10ty
- jest też więcej papierowych czołgów takich jak Maus ( superczołgi które powstały albo tylko na papierze, albo co najwyżej w wersji prototypowej )
- SerB potwierdził, że drzewa mają taki sam współczynnik kamuflażu jak krzaki
- różne kadłuby czołgów mogą mieć różne rozmieszczenie modułów a co za tym idzie weakspotów ( w odniesieniu do nadchodzącej możliwości na odblokowania dodatkowych kadłubów )
- czołgi z działem M-65 ( sowieckie ) nie pojawią się w grze ( zbyt potężne działo )
- prawdopodobnie IT-45 i IT-76 pojawią się w grze ( to była sowiecka odpowiedź na Hetzera, niski bez-wieżowy niszczyciel czołgów )
- możliwe, że Object 705 pojawi się w grze ( to wariacja IS z wieża umieszczoną z tyłu i działem 122mm BL-13 ), za to nie ma szans na to, że Object 705A pojawi się w grze.
- zgodnie z informacjami jakie pochodzą bezpośrednio od Viktora szacunkowa data wypuszczenia aktualizacji 8.10 to połowa grudnia. Wiąże się to bezpośrednio z oficjalnym wejściem WG ( i całej serii gier ) na rynek japoński. Nie będą oni jednak mieli odrębnego serwera ale wylądują na obecnym serwerze azjatyckim ( były serwer SEA )
- BLITZ: obecnie jest w stanie przed-betą, zawiera 5 map, około 85 pojazdów, wersje na iPAD i Androida działają, sterowanie jest 'znośne' ale wymaga praktyki. Planowana data wydania 2014 - nie wiadomo która część roku
- będzie spora zmiana w związku z szóstym zmysłem, mechanizmem kamuflażu i spotowania
- istnieje limit 700 metrów po przeleceniu którego pociski dalej nie lecą ( nie dotyczy artylerii )
- sowiecki czołg lekki 8 tieru jeszcze nie jest gotowy, jednak jest już kandydat, prawdopodobnie czołg Gavlova/T-100:
- nie udało się znaleźć w Bovington danych na temat TOG-2R i TOG-3
- jeszcze nie opracowano w jaki sposób będzie strzelał rakietowy moździerz Sturmtigera
- od patcha 8.10 miękkie obiekty takie jak ławki, płoty i kamienne murki będą możliwe do przestrzelenia przez pociski AP i APCR ( jednak nie HESH ) - penetracja obniży lekko ich dalszą zdolność penetracji napotkanego czołgu
- naprawiona zostanie wieża 'IS-3' dostępna na WZ-111 1-4
- poprawione zostanie też: pancerz czołowy na Lorraine 40t, zbyt szybkie tonięcie WT Rheinmetall-B, pancerz Object 140, kilka mniejszych błędów
- około 50 procent graczy WoT nadal używa rozdzielczości 1024x768. Tym samym świadczy to o tym, że niestety nie posiadają najmocniejszych sprzętów. W związku z tym pewne zmiany w grafice i samej grze nie będą następowały zbyt szybko bo trzeba je dostosować do sprzętów graczy
- viewport uszkodzony ( żółty ) nadal ma 100% zasięgu widzenia, po zniszczeniu ( czerwony ) zdolność spotowania czołgu spada do 50%
- WG wsparło kilka muzeów: kompleks Lwy Stalina ( odrestaurowano ich egzemplarz StuGa i T-34 ), muzeum w Kubince i brytyjskie Bovington
- klient HD nie zostanie wydany jako osobny produkt, będzie częścią już istniejącej dystrybucji. Zatem pojawi się po wprowadzeniu modeli HD opcja wyboru grafiki 'polepszonej'
- zgodnie z danymi posiadanymi przez WG okazuje się, że strona VBaddict ma spore przekłamania w WinRate dla poszczególnych map. Tym samym jest nierzetelna i nie ma co się sugerować ich statystykami ( i nic dziwnego skoro to WG ma najlepsze statystyki bo zbierają ze bezpośrednio z serwerów a inni tylko z tego, na co im WG pozwoli - dopisek ImLazy )