Pierwszy raport w tym roku:
- Płonące składy amunicji ( z efektami ognia przebijającymi przez włazy ) jest planowane do wprowadzenia po zaimplementowaniu Havoka
- Dynamiczne charakterystyki pojawią się jak się pojawią. Chodzi o to aby charakterystyka czołgu w garażu zmieniała się wraz ze zmianami modułów i wyszkoleniem załogi
- aktualnie nic nie wiadomo czy i kiedy pojawiłaby się wersja super-Tortoise ( model z wieżyczką ).
- roaming międzyserwerowy będzie wprowadzony latem lub jesienią
- devsi zdecydowali, że będzie jeden klient ( HD/zwyczajny ), najprawdopodobniej modele HD będą osobno pobierane. Jednak na chwilę obecną jest gotowe 12 modeli więc nie ma sensu gdybać co i jak.
- wymagania dla wersji HD nie są obecnie znane
- wypowiedź Storm'a na temat grafiki i fpsów w wersji 9.0: "niestety, nic nie przyjdzie za darmo". Czyli należy się liczyć ze zwiększeniem wymagań
- Havok nie wejdzie w wersji 9.0 tylko później
- odpadające wieżyczki mogą być wprowadzone bez Havoka, ponieważ będą obsługiwane przez serwer a nie klienta
- patch będzie miał około 2 - 3 GB, ale to tylko przewidywania
- lepsze wsparcie dla procesorów wielordzeniowych wyjdzie nie wcześniej niż po 9.1 czy 9.2
- ustawienia graficzne nie zostaną uproszczone. Zostanie zachowany obecny poziom 'możliwości wyboru'
- w 9.0 Panzer IV zostanie rozdzielony na 3 pojazdy ( tier 3 do 5 ), Stug na 2 pojazdy ( tier 4 i 5 )
- posiadacze Pz IV i Stug III nie otrzymają nic darmowego w czasie podziału
- istnieje szansa na to, że w 9.0 bitwy narodowe zostaną usunięte. W dużym stopniu zostaną one zastąpione przez bitwy historyczne
- Storm potwierdza, że bitwy narodowe zostały wprowadzone jako swego rodzaju eksperyment
- w 9.0 nie pojawią się nowe czołgi
- w patchu 9.1 lub 9.2 można się spodziewać odgłosów obracania wieży i zmiany biegów
- podział KV-1S najprawdopodobniej w 9.2