Raport po urlopie:
Szpieg donosi:
- W nadchodzących patchach Lowe zostanie pozmieniany z powodu 'większej zgodności historycznej': waga zostanie obniżona z 92,5 na 90 ton, depresja i elewacja działa zostanie zmieniona z -6/+17 na -8/+38 ( +38 z działem skierowany w tył ), ilość amunicji z 40 do 80, górna część boków zostanie zmieniona z 80mm do 100mm
- devsi wiedzą o problemie ze znikającymi medalami i nad tym pracują
- Jagd88 nie będzie zmieniany ( LFP z 120mm do 100mm - choć gracze tego chcą )
- Storm twierdzi, że tam gdzie jest to możliwe i nie psuje balansu gry WG stara się wprowadzać wartości historyczne czołgów
- nie wszystkie czołgi dostaną możliwość montowania kadłuba ze spaced armorem. Tylko te które miały taką wersję. Te które były tylko projektami dostaną taką opcję tylko jeśli będzie taka potrzeba
- T-35 ( sowiecki ) nie pojawi się do czasu aż nie zostanie wprowadzony w życie mechanizm wielowieżowy
- kiedy wrogi czołg jest trafiony w tym samym czasie przez kilka innych pokazywana jest sumaryczna wartość tego ile stracił ( np. 480 hp, zamiast 210 i 230 ). Tym samym czasami może to dla gracza wyglądać tak jakby sam trafił za zbyt dużą ilość hp.
- punkt wokół którego obraca się kamera to centralny punkt czołgu ( geometryczny środek )
- Storm twierdzi, że wiele przypadków związanych z crashami WoT związanych jest z modami
- testy roamingu idą coraz lepiej ( roaming będzie możliwością przechodzenia z serwera na serwer - np. na RU czy NA )
- serwery chińskie są praktycznie niezależne dlatego na ich serwerach dzieją się 'rzeczy niestworzone' i w dużej mierze są niezależni od pomysłów WG
- Strom w odpowiedzi na częste pytania czy to patch 8.9 czy 0.8.9 odpowiedział, że wszystko jedno której nazwy się używa
- pocisk z rykoszetu nie może uszkodzić innego czołgu - serwery na to nie pozwalają
- fakt, że pożar silnika nie zabija załogi jest decyzją podjętą odgórnie dla dobra gameplayu
- potwierdzają się informację, że mapami miejskimi jakie dojdą będą: Charków, Mińsk i Konigsberg. Mapy te zostaną zbudowane 'poprawnie historycznie'
- Japońskie czołgi nie będą OP, ale spodziewajcie się, że wiele z japońców ma naprawdę dobrą depresję działa
- mapy zostaną ożywione przez dodanie 'atmosfery wojennej': płonące czołgi i inne.
- 7/42 najwyraźniej spodobało się graczom, bo korzysta z tego więcej ludzi niż WG się spodziewało
- WG doda inny widok w garażu z możliwością wyboru czołgów
- WT E-100 nie jest OP, zgodnie ze statystykami sprawuje się normalnie i dosyć szybko ginie jeśli nie potrafi się nim grać
- pojawi się opcja TD z widokiem arty, a wraz z tym możliwość strzelania lobem ponad wzgórzami itd. Tor lotu będzie bardziej płaski niż w arcie ale wyższy niż w tradycyjnym TD czy czołgu
- WG czeka na kolejne ciekawostki z niemieckich archiwów ponieważ wierzą, że są tam plany kolejnych niemieckich 'potworów'
- pojawi się aktywny dalmierz, który będzie pokazywał odległość nie tylko do czołgów ale do wszystkich obiektów na mapie
- personalizacja czołgów ( dodawanie worków z piaskiem, skrzynek i innych na kadłuby i wieżyczki ) nie zostanie wprowadzone w najbliższym czasie
- jeszcze nie zdecydowano czy japońskie czołgi wejdą w 9.0 wraz ze zmianami grafiki czy w czymś na kształt 8.10 czy 8.9.1
- devsi 'pomyślą' co zrobić z sytuacja gdzie czasami kilka bitew rozgrywasz wciąż na tych samych kilku mapach
- nowe mapy będą mniej górzyste
- E-10 został przełożony na czas nieokreślony do wprowadzenia poprawy zawieszenia
- WG nie porzuci wsparcia dla Windows XP. Zbyt wielu graczy nadal korzysta z tego systemu operacyjnego
- nie będzie czołgów w tierach wyższych niż 10ty
- Strom potwierdza, że ilość XP nie jest tylko i wyłącznie zależna od ilości zadanego dmg
- nic nie wiadomo na temat zmian w koncie premium. Chodzi o to, że plutony i kompanie są dostępne dla wszystkich
- devsi są aktualnie zadowoleni z obecnej postaci kont premium ( +50% xp i kredytów )
- konta nie zostaną zmienione, jednak zostanie dodane kilka rzeczy ( jakie ? nie wiadomo )
- Sturer Emil nie ma amunicji premium na 128mm dziale bo byłby OP
- jest możliwe, że pojawią się inne czołgi bez amunicji premium ale tylko jeśli będzie taka potrzeba ( jeśli a.premium będzie zagrażała balansowi )
- czołg premium tieru 7, T-44-85 dostanie buffa do penetracji. Znaleziono nowy rodzaj nabojów do niego ( zapewne w jakiejś dokumentacji - dopisek ImLazy )
- Patton III nie będzie zbuffowany, KV-5 też, Foch155 dostanie nerfa, E-100 i IS-7 zostanie bez zmian, T57 lekki nerf, IS-6 nie dostanie buffa do peny, ISU-152 nie dostanie nerfa
- T-34-100 kiedyś się pojawi
- IS zostanie rozdzielony na IS-1 i IS-2
- tylko kilka japończyków dostanie magazynek ( Chi-Ri na pewno, może coś jeszcze )
- mapy miejskie wejdą po Nowym Roku
- możliwe, że 7/42 zostanie zmienione na 7/56, ale to nic pewnego
- będzie czołg-nagroda za Nowy Rok
- WoT nigdy nie był tworzony jako realistyczny symulator więc porównywanie go do niego lub traktowanie jak symulatora jest błędne. To gra w której są czołgi wśród których tyle ile to możliwe jest w miarę możliwości zgodne z prawdą historyczną.
Tryb hardcore ( jeśli wejdzie ) będzie bliższy realizmowi i nie będzie bazował na hitpointach. Wystarczy penetracja do zniszczenia czołgu. - KV-4 bazuje na projekcie N.Dukhova. Został on wybrany spośród innych dostępnych.
- działo S-70 można zmieścić do wieży IS-4 ale nie było ono tam montowane.
- IS-4 miało S-70 jeszcze w czasie kiedy było na tierze 9, jednak po przejściu na tier 10 zostało usunięte. Wtedy było to potrzebne.
- WZ-131 85mm ma śmieszny hamulec wylotowy - taki został zapożyczony od amerykanów
- SerB powiedział, że aby wyspotować czołg trzeba zobaczyć jeden z kilku punktów branych pod uwagę: środek przodu kadłuba, środek tyłu kadłuba, środek boku kadłuba, punkt na wieży. Może się więc zdarzyć, że zza budynku wystaje czubek lufy lub tylko kawałek gąsienicy i czołg nie jest wyspotowany.
- możliwość wywrócenia się czołgu do góra kołami zostanie wprowadzona, ponieważ nie jest to aż tak niespotykane zjawisko jak by się mogło wydawać
- SerB potwierdza wejścia kolejnego patcha przed 9.0 ( więc będzie 8.10 lub 8.9.1 )
- sowieckie Panzer IV ( tier 4 ) będą miały najprawdopodobniej L/48 ( działo ). Chodzi o czołgi zdobyczne.
- klany zostaną zunifikowane na wszystkie 3 gry WG
- Rheinmetall WT tonie zbyt łatwo: "ojej, jak nam przykro, NAUCZCIE się nim grać"
- SerB odpowiadając na informację o tym, czy Panzer IV mógł udźwignąć działo 128mm ( chodzi o TD bazujące na podwoziu PzIV ): "tak, nie jest to problem, w muzeum w Kubince jest podwozie 38(t) z działami 128mm i możliwością montażu 150mm"
- SerB odpowiadając na sytuację gdzie pomimo nie uszkodzenia załogi ani modułów czołg 'ginie': "tak, jest to możliwe, to po prostu znaczne uszkodzenie kadłuba a nie modułów i załogi"
- ISU-130 nie zostanie wprowadzony ( chwilowo ). Chodzi o ISU z działem 130mm
- w skali od 1 do 10 patch 10.0 będzie najważniejszym patchem jaki wejdzie do WoT i oceniany jest na 10 punktów
- dla większości map zostaną wprowadzone zmiany sezonowe: pogoda, czas dnia - ale to wszystko zależy tego kiedy zostanie opracowany odpowiedni mod do engine gry
- KV-1S nie zostanie rozdzielony w następnym patchu ( 8.10 czy 8.9.1 - ze wskazaniem na nazwę 8.10 )
- rok 2014 będzie rokiem patchów technicznych ( więcej zmian w grze niż nowych czołgów ) oraz czasem rebalansu czołgów
- czołgów do wprowadzania jest 'na co najmniej 3 lata pracy'
- niedługo wprowadzona zostanie zmiana, dzięki której pocisk będzie w stanie przebić przeszkodę i lecieć dalej ( np. murek, ścianę ). Z obniżoną penetracją.