Kolejna porcja informacji :
- Powoli nadchodzi 'minikampania' CW. Nie jest tylko pewne, czy będzie dotyczyła wszystkich serwerów czy tylko SEA
- nie planuje się, aby umożliwić niszczenie wszystkich obiektów - część musi pozostać na mapie
- sztywność zawieszenia będzie wpływała na to jak pracuje zawieszenie czołgu ( np. jak mocno się buja ). Np. cięższa wieża wpłynie na parametry ruchowe całego czołgu.
- im większa liczba nabojów HE będzie przewożona tym większa szansa na eksplozję ammoracka
- Storm potwierdził, że zostanie wprowadzone więcej parametrów odpowiedzialnych za poruszanie się czołgu po danym terenie
- JgdTiger 88 nie będzie brany pod uwagę w bitwach historycznych
- Sherman Firefly będzie dodany do linii czołgów i będzie możliwość aby go zwyczajnie odkryć
- Storm wyjaśnił, że różnice w celności tego samego działa na różnych czołgach/wieżyczkach wynika między innymi z miejsca zamontowania i sposobu montażu oraz kilku innych czynników
- SturmTiger prawdopodobnie nie pojawi się w 2014 roku
- eksperymentalne i rzadkie pojazdy sowieckie ( np. KV-13, KV-2 ) jeśli się pojawią w bitwach historycznych to będzie to bardzo sporadycznie
- na chwilę obecną nie ma potwierdzonych planów czołgów średnich z zakładów Krupp'a i Rheinmetall ( niby jest VK2001Rh, ale cholera wie co z nim, devsi nic o nim nie mówią )
- Storm potwierdził wyższe czołgi premium z linii sowieckich medów
- poprawiona Prokhorovka nie zostanie wprowadzona w 9.0, jest lekkie opóźnienie
- gruz ze zniszczonych budynków nie będzie służył za osłonę
- poprawna obsługa wielu rdzeni będzie wprowadzana stopniowo, na chwilę obecną 'na dzień dobry' Havok będzie na osobnych rdzeniach
- pojazdy kołowe nie zostaną wprowadzone
- będzie możliwość strącenia karabinów kontowanych na wieżyczce ( np. IS-7 i innych )
- będzie zmiana w dźwiękach wystrzałów: osobny dźwięk w widoku z zewnątrz i osobny w trybie snajperskim
- dźwięk gąsienic i zmiany biegów pojawi się niedługo
- WSTĘPNE NOTY DO 9.0
- nowe pojazdy Panzer IV ausf.A ( tier III ), Panzer IV ausf.D ( tier IV ), StuG III ausf.B ( tier IV )
- poprawione mapy: Malinovka, Serene Coast, Steppes, Redshire, Mountain Pass
- dodane bitwy historyczne
- usunięte konfrontacje
- dodane ręczne ustawianie FOV ( field of view - 'kąt widzenia' )
- dodana opcja ustawienia intensywności filtrów
- dodane urywanie wieżyczek przez eksplozje ammoracka
- poprawiony system generowania spalin z silników
- nowe medale
- poprawione statystyki
- buff LT Mk VIc i T7 CC
- 'potencjalny damage' zmieniony na 'obrażenia zablokowane przez twój pancerz'
- poprawiony voice chat
- inne drobne poprawki w grze
W dniu wczorajszym ( tj 15.03 ) pojawiły się pierwsze informacje odnośnie minimalnych wymagań dla WoT Blitz. Aby uruchomić je na swoim tablecie lub telefonie trzeba będzie posiadać układ: Terga 3, Mali-400MP, Adreno 225 lub PowerVR SGX544MP2 lub wyższe.
Komentarze
Zgodnie z tym co wcześniej devsi zdradzili nie ma co liczyć na takie cuda jak były np. przy podziale KV-2 czy też przy innych czołgach - np. AMX 12t -> dostawało się AMX ELC.
Teraz to już nie przejdzie. Ot, pojawi Ci się jeden czołg z tyłu lub z przodu.
Sam obecnie mam czołgi np. na tierze 7 czy 8 a przed nimi mam linię niewybadanych czołgów :) Takie cuda się dzieją przy manipulacji drzewkami.
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.