Ostatni raport przed dwutygodniową przerwą:
Szpieg donosi:
- Istnieje możliwość, że po aktualnie nadchodzącym patchu 8.9 nie będzie patcha 9.0 ( który ma wnieść wielką ilość zmian ) ale będzie normalny 8.10. Dopiero po nim ten przełomowy 9.0
- nie będzie zamkniętych przestrzeni na mapach ( np. tuneli, jaskiń )
- perk 'Smooth ride' ( nie wiem jak w wersji PL - gładka jazda ? - dopisek ImLazy ) zmniejsza rozrzut kółka w czasie jazdy ale nie po strzale !
- jak wcześniej donoszono potwierdza się informacja, że KV-1S rozbity zostanie na 2 czołgi na 5tym i 6tym tierze. Zawarte w nich będą KV-85, KV-100 i KV-122. Spodziewajcie się nerfa mobilności na 6tym tierze
- Devsi sprawdzili statystki jak wygląda to pod względem tym, jacy gracze grają jakim tankami ( np. czy Ci lepsi mają jakieś ulubione modele ). Wg danych jakie zebrali wyszło, że nie ma takich preferencji i w zasadzie każdy czołg ma podobny rozkład tych dobrych jak i zwykłych noobów.
- T57 i Foch są obecnie pewnego rodzaju wyjątkami i dlatego jeszcze nie zostały znerfione
- silnik fizyki Havok nie zostanie wprowadzony w tym roku. ( zgodnie z powyższą informacją, że 9.0 może nie wejść w 2013 a dopiero w 2014 wszystko się zgadza - dopisek ImLazy )
Od dzisiaj tj poniedziałku 28.X aż do czwartku 31.X wszystkie tokeny czyli gold w World of Warplanes liczone są podwójnie !
Tak panowie piloci. Teraz za każdy dzień można zdobyć 480 golda ! Oznacza to, że każdy kto ruszy swoje leniwe cztery litery w ciągu kilku dni do czwartku jest w stanie zdobyć 4 x 480 golda czyli 1920 golda do wydania na konto premium. Przypominam, że miesiąc konta premium kosztuje tylko 2500 golda.
I co najważniejsze: nie zapominajmy, że po wykupieniu premium w World of Warplanes mamy też premium w WoT.
W najbliższe aktualizacji Wargaming.net za wygraną w Golden Joystick 2013 rozda dla wszystkich czołgi.
Unikalny i niedostępny w inny sposób czołg lekki II tieru T7 Combat Car pojawi się u wszystkich po zainstalowaniu aktualizacji, która jak wcześniej pisałem wg. szpiega powinna się pojawić 30 października. Wraz z czołgiem dojdzie jedn darmowe miejsce w garażu. Ci którzy nie będę potrzebowali tego czołgu ( poza tym, że unikalny, jest zapewne słaby ), mogą go sprzedać i wykorzystać owo miejsce na coś lepszego.
Z poprzedniej części 'O kątowaniu' wiemy, jak wyglądają podstawy. Odległość ma znaczenie.
Pozostaje postawić pytanie: co jeszcze jest ważne jak strzelam do tego złego zakapiora w drugim czołgu ?
Pancerz. Proste. Im grubszy tym trudniej przebić. Tylko jak pogodzić pancerz ze słabym silnikiem ? Każdy chce mieć zwinny czołg ale dobrze by było aby był też opancerzony w miarę przyzwoicie.
Jako jedni z pierwszych na rozwiązanie wpadli sowieci. W T-34 zastosowali cienki ale pochylony pod kątem pancerz. Stosując ta prostą sztuczkę uzyskali sztuczne pogrubienie czynnej części pancerza nie zwiększając masy całego pojazdu.
Po raz drugi będą dwa słowa o kontach bankowych....
A nie - chodzi o kątowanie.
Może od podstaw.
World of Tanks w mniejszym ( wg graczy ) lub większym ( wg WG.net ) stopniu obsługuje fizykę a co za tym idzie jest ona brana pod uwagę przy oddawaniu strzału do wrogiego czołgu.