Tym razem zdecydowanie więcej z powodu opóźnienia....

Szpieg donosi:

  • Storm oznajmił, że duże mapy które pojawią się w przyszłości będą dosyć specyficzne. Nie ma się co też aż tak cieszyć, bo wbrew temu co niektórzy gracze mogą sobie wyobrażać gra na dużych mapach będzie bardzo specyficzna
  • Odnośnie map miejskich: są niewielkie z kilku powodów, jednym z nich jest to, że jeśli byłyby większe bitwy przerodziłyby się w zabawę w chowanego, a chyba nie o to chodzi
  • patch 0.9.0 przyniesie poprawę z oświetleniem na niektórych mapach
  • najbliższe 'zmiany' w fizyce dotyczyły będą kamiennych murków: w chwili obecnej zbytnio wpływają na prędkość czołgu. Zostanie to poprawione
  • pojawi się kolejna azjatycka mapa: japońska
  • opcja blokowania konkretnej mapy przez gracza jest w fazie planowania
  • mgła/dym zostały dodane do niektórych map dla poprawienia efektów wizualnych

 

  • około 50% graczy korzysta z nowego silnika renderingu, pozostałe 50% nadal używa starego modelu grafiki
  • zmiany w czołgach IS-3 i Pz V/IV nie są częścią globalnego remodelowania czołgów. To zwykłe bugfixy.
  • kilka z czołgów już ma przygotowane poprawione modele
  • są plany aby umożliwić graczom personalizację czołgów
  • poprawią się nie tylko modele czołgów, ale i niektórych obiektów w grze
  • Foch i T57 Heavy nie zostaną znerfione w 0.8.9
  • około 15 pojazdów z tierów 1 do 5 zostanie lekko zbuffowane w najbliższym patchu
  • czołgi japońskie
    • STB1 będzie miało działo L7A1, pen ~257.
    • STB1 mantlet 195mm, wieża przód 120mm, boki 110mm, kadłub 80mm pod kątem 65st
    • STA1 i Type61 aktualnie są rozważane na których tierach wylądują
    • STA2 będzie zapewne na 9 tierze
    • japońskie działa 8 tieru będą miały penetrację około 210 - 220mm
    • japoński Type 89 ( I-Go ) jest planowany na czołg ciężki ( choć to czołg średni ), niestety sama gałąź czołgów ciężkich ma kilka brakujących czołgów na środkowych tierach stąd opóźnienia
  • aktualnie trwają pracę nad ustaleniem co może powodować problemy z pingiem u niektórych graczy
  • odnośnie planowanej zmiany ShaderModel z 2.0 na 3.0: SerB twierdzi, że zrobią co się tylko da aby starsze komputery zbytnio tego nie odczuły ale nie można zagwarantować, że naprawdę STARE komputery sobie poradzą ( dopisek imLazy: nie oszukujmy się, gra nie jest aż tak tragiczna jak niektórzy piszą i nie wymagajmy, aby chodziła na sprzęcie z 1492 roku ;) )
  • są gotowe szkice kolejnych map miejskich, teraz trzeba tylko trochę czasu aby przelano ta na komputer. Prawdopodobnie kandydatami są: Minsk, Charkow, Moskwa/Stalingrad.
  • Wsparcie dla wielu rdzeni:
    • Gra aktualnie korzysta z maksymalnie 2 rdzeni. Zgodnie ze statystykami które zbiera klient gry około 70% graczy ma komputery z procesorami 1 lub 2 rdzeniowymi. Więcej rdzeni będzie wykorzystywane dopiero po dodaniu klienta fizyki ( osobny wątek obsługujący fizykę w grze, aktualnie tylko część obliczeń może być rozbijana na kilka potoków/rdzeni ). Nie zmniejszy to obciążenia karty graficznej. Silnik Havok który obsłuży fizykę ma pełne wsparcie do obsługiwania dowolnej ilości rdzeni.
  • fakt, że niektóre czołgi w niektórych drzewkach są 'przeskakiwane jak najszybciej się da' nie jest problemem wg WG. Nie każdy musi lubić każdy czołg.
  • po wprowadzeniu drzewka japońskiego zostanie dodane drzewko europejskie. Nie oznacza to, że nastąpi to 'zaraz po'. Prace nad drzewkiem europejskim nie są jeszcze rozpocząte.
    • nie wiadomo w tej chwili jak będzie wyglądała sprawa załóg w drzewku europejskim ( przenoszenie itd )
    • każda gałąź drzewka będzie posiadała czołgi jednej nacji. Nie ma planów aby w gałęzi czołgów ciężkich były czołgi kilku nacji ( np. na 7 tierze włoski, na 8mym szwedzki itd )
  • spadek fpsów na kartach graficznych w notebookach jest aktualnie sprawdzany ( dopisek imLazy: nie zanotowałem takich rzeczy, wsio działa ok )
  • nie planuje się powrotu do starej wersji statystyk gracza
  • nie planuje się dodawania w najbliższym czasie nowych skillów i perków
  • waga tierowa tierów bitewnych czołgów w drużynach przeciwnych nie może się różnić więcej niż o 10% ( stąd czasami są lekkie, mniej niż 10% różnice w drużynach. Pamiętajmy że waga tieru bitewnego to nie to samo co tier czołgu. Tierów bitewnych jest jeśli dobrze pamiętam 13 lub 14 ( dopisek imLazy ))
  • po wejściu dodatkowych kadłubów nie wszystkie czołgi będą miały możliwość 'wynalezienia' nowego kadłuba
    • jest bardzo prawdopodobne, że dodatkowe kadłuby dodadzą możliwość zmiany np. na Pz IV czy Pz III z kurtynami bocznymi
  • prace nad nowym modelem hangaru ( z dynamicznie zmieniającą się zawartością ) są w toku. Będzie jak będzie
  • kompanie nie zostaną zmienione ale zostanie dodany nowy tryb 7 vs 7 ( nie wiem czy chodzi o tiery czy co ? dop. imLazy )
  • czas przeładowania w 'czystym WoT' pojawi się najprawdopodobniej już w 0.8.9
  • czołgi ( żywe i martwe ) nie są brane pod uwagę jako przeszkody przy spotowaniu, tak więc nie można się ukryć przed spotowaniem za jakimś czołgiem. Mogą jednak służyć jako bariera przed pociskami.
  • po dodaniu kolejnych poprawek fizyki będzie można wywrócić czołg do góry kołami, będzie też efekt lekkiego odchylenia do tyłu przy ruszaniu do przodu itd.
  • M-50 i M-51 SuperSherman zostaną dodane w tym samym czasie
  • po wprowadzeniu ukrywania statystyk mody takie jak Noobmeter i XVM stracą sporo na znaczeniu. Jednak aby ukryć staty gracz sam będzie musiał włączyć taką opcję w grze lub na koncie WoT. Prace nad tym trwają.
  • penetracja pocisków podane są dla odległości 100m. Wraz z odległością penetracją spada. To jaki jest spadek zależy od wielu czynników, między innymi od rodzaju pocisku i jego kalibru.

Część specjalna z planowanymi zmianami odnośnie czołgów i nie tylko:

  • T57 i Foch: nie będzie nerfa w 0.8.9 ale będzie w 0.9.0
  • KV-1S nie będzie zepsuty w bliskiej przyszłości, ale rozważane jest rozbicie go na 2 czołgi - kiedy ? Nie wiadomo, to dopiero plany i rozważania.
  • Wiele czołgów będzie miało buffy w najbliższym patchu, nie oczekujcie zmian na czołgach tierów 9 i 10.
  • arta średnich tierów dostanie buffa
  • VK4502B będzie zbuffowana, ale nie teraz
  • czołgi które są OK i nie będą buffowane: AMX 50B, AMX 13 75, T95, T43, JgTig 8.8, KV-5, Maus
  • IS-3 po remodelingu nie będzie miał gorszego pancerza. W sumie to może mieć trochę lepszy ze względu na zmiany w kątach. Będzie też nieznacznie wyższy.
  • bitwy 7/42 zostaną dodane w tym roku. Dojdzie tez tryb turniejowy.
  • dojdzie bonus za tanking - czyli za przyjmowanie strzałów na klatę. Czołgi ciężkie będą miały zabawę.
  • devsi nie przepadają za obecnym MMakerem, ponieważ gracze pakują zbyt dużo podobnych czołgów ( np. 8 tdków w jednym teamie ). Można się spodziewać zmian.
  • nowe czołgi lekkie: RU251 z niemiec, Walker Bulldog z USA i coś z USSR. Więcej info jak będzie coś wiadomo.
  • możliwe, że RedShire zostanie zmieniona, ta mapa niezbyt pasuje devsom.
  • Pytanie do devsów: Czy obawiają się WThundera ? Tak, ale konkurencja zawsze robi dobrze na rynku więc to tylko dodatkowa mobilizacja.

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież