eww34

Większość z nas słyszała o tym, że poza World of Tanks i nadal się rozwijającym World of Warplanes powstaje także World of Warships.

Nie tak dawno deweloperzy odpowiedzieli na kilka pytań wybranych spośród wielu:

P - Czy będzie widok z kamery na mostku kapitańskim ?

O - Będą 4 tryby pracy kamery: widok 3cio osobowy z okrętem umieszczonym pośrodku ekranu, widok z pierwszoosobowy przez lunetę, widok artyleryjski ( zapewne podobny do artylerii z WoT ), oraz widok z lotu ptaka z wysoka. Ten ostatni będzie używany do obsługi samolotów.

 

P - Jak myślisz jaka nacja budowała najlepsze okręty ?

O - Według mnie najładniejsze były okręty japońskie, choć wydaje mi się też, że najmocniejsze i najbardziej niezawodne były amerykańskie.

P - Jako że gra zbliża się do fazy alpha testów jak radzicie sobie ze stresem i motywowaniem do działania ?

O - Dobre pytanie. Nasza drużyna ( deweloperów ) jest naprawdę mocno zmotywowana. Gra nad którą pracujemy na chwilę obecną nie ma swojego odpowiednika, więc ma szansę i potencjał aby stać się najlepszą morską grą MMO. Oczywiście jest to też wielka odpowiedzialność, nie wspominając o niesamowitej ilości pracy jaka nas jeszcze czeka. Bywa, że pracujemy po 10 do 12 godzin dziennie. Z drugiej strony wszyscy wiemy, że tworzymy zespół i jeśli napotykamy problem możemy się z nim zmierzyć wspólnie. (...)

P - Czy będą okręty Szwedzkie ?

O - Myślimy o tym. Szwecja, podobnie do Norwegii ma dosyć unikalne okręty. Najprawdopodobniej będą wprowadzone jako Premium. Zapewne zapytacie kiedy będą wprowadzone ? Od razu odpowiem: tak szybko jak to możliwe.

P - Kiedy wystartuje alpha ?

O - Pytanie które musiało paść ;) Są 3 rodzaje odpowiedzi: 'Niedługo', 'Tak szybko jak się da' i 'za chwile'

Odpowiadał na pytania: Andrey Gashkov

Dodatkowo pojawiła się informacja na temat okrętów podwodnych: 'Jeśli chodzi o nie to nie ma planów aby je wprowadzić. Jednym z powodów, i nie jest to główny powód, to to, że wymagałoby to wprowadzenia całego podwodnego środowiska ( dno itd ) oraz obsługi tego. Samo to wydłużyłoby czas wejścia gry na rynek o 12 do 18 miesięcy.

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież