Kolejny tygodniowy raport czeka !
Szpieg donosi:
- patch 9.0 wniesie pewne poprawki graficzne, obędzie się jednak bez zwiększania wymagań co do komputerów. Między innymi poprawiony zostanie model trawy
- po wprowadzeniu bitew 7/42 przez około 2 tygodnie będą zbierane dane do stworzenia statystyk dla specjalnego matchmakera który następnie na ich podstawie będzie dobierał drużyny
- w bitwach 7/42 będzie niemoderowany czas głosowy
- potwierdza się, że w bitwach 7/42 będzie można ręcznie dobierać drużyny ( jak w kompaniach )
- najbardziej obciążające kartę graficzną są: roślinność, cienie i zasięg rysowania - po ich obniżeniu można zauważyć największą poprawę w szybkości
- nerf KV-1S z patchu 8.9 został odwołany. Czołg zostanie poddany całkowitemu rebalansowi. Prawdopodobnie do czasu rozbicie go na 2 czołgi nie będzie zmian.
- Redshire zostanie poddane rebalansowi, Malinovka nie.
- bitwy 30 vs 30 są w trakcie opracowywania
- wg devsów 25% losowe ( czynnik losowości przy penetracji i obrażeniach ) nie jest aż tak zły jak sądzą gracze. Wiele dziwnych rzeczy może zdarzyć się podczas uderzenia pocisku w pancerz, stąd losowość jest ok. ( coś w tym jest - dopisek ImLazy )
- planuje się poprawić przenikanie krzaków i trawy przez pojazdy. W chwili obecnej przenikają one przez modele. Po poprawie powinny się uginać i 'kłaść' pod czołg. Niesie to za sobą spore zmiany.
- po wprowadzeniu ukrywania statystyk jedynie ty sam i ludzie na Twojej liście przyjaciół będą mogli je zobaczyć ( więc odpada XVM i Noobmeter )
- linia Chaffee zostanie przedłużona. Następcą jego będzie Walker Bulldog, ale nie wcześniej niż w patchu 9.0
- planowany jest nowy czat klanowy
- SuperPershing jest do sprzedania tylko do czasu wprowadzenia 8.9
- zostanie poprawiona/wprowadzona optymalizacja WoT pod karty graficzne AMD/Radeon dla notebooków ( yeah ! już wiem co mnie ciągnęło do Dell'a z ATI FirePro - dopisek ImLazy )
- działa gładkolufowe ( jak np. w T-62 ) nie zostaną wprowadzone do gry, ponieważ zbytnio odstają parametrami i byłyby zbyt mocne
- około 12 miesięcy pracy jednego człowieka potrzeba aby wprowadzić 1 model czołgu do gry ( składa się na to pełne badanie historyczne, opracowanie modelu, statystyk, tekstur, dźwięków itd )
- są plotki na temat zamiany T28 ( amerykański TD ) na coś bardziej historycznego
- Klany zostaną zunifikowane dla wszystkich gier WG ( czołgi, samoloty, okręty )
- dodane zostaną efekty np. urywanej wybuchem wieżyczki czołgu ( po wybuchu ammoracka )
- prace nad chmurami w World of wWrplanes pozwalają WG myśleć o wprowadzeniu zasłony dymnej do WoT ( po optymalizacji algorytmów )
- dym w WoT będzie działał na takiej zasadzie jak krzaki - dodawał kamuflażu
- wg devsów w 1943 prowadzone były prace nad automatami ładującymi do KV i T-34, jednak nie zostaną one wprowadzone w najbliższym czasie. Nie chodzi o magazynki, tylko o autoloader
- jedną z ciekawostek wymiennych kadłubów będą różne prędkości maksymalne, różne masy i różne pancerze
- WG bada czy engine jest w stanie z wystarczająco dobrą wydajnością pociągnąć deformacje terenu ( np. po uderzeniu pocisku artyleryjskiego )
- devsi tłumaczą dlaczego zasięg rysowania czołgów to 500m: W czasie II Wojny Światowej większość potyczek pancernych miała miejsce na dystansach 300 do 500 metrów. Poza tym strzelanie do pikseli z odległości 1500 czy 2000 metrów byłoby niezbyt ciekawe z punktu widzenia gameplayu. Historie o tym, jak to załogi niemieckich maszyn niszczyły wrogie czołgi z dystansu 2.5 km można zaliczyć bardziej do 'szczęśliwych trafień' lub do historii z pogranicza fantastyki i zwykłego 'przechwalania się'
- KV-7 najprawdopodobniej nie pojawi się w grze
- nie ma planów na zwiększenie ilości slotów na konsumable
- Sturmtiger pojawi się w grze jak zostanie dokończony