Kolejny tygodniowy raport czeka !
Szpieg donosi:
- patch 9.0 wniesie pewne poprawki graficzne, obędzie się jednak bez zwiększania wymagań co do komputerów. Między innymi poprawiony zostanie model trawy
- po wprowadzeniu bitew 7/42 przez około 2 tygodnie będą zbierane dane do stworzenia statystyk dla specjalnego matchmakera który następnie na ich podstawie będzie dobierał drużyny
- w bitwach 7/42 będzie niemoderowany czas głosowy
- potwierdza się, że w bitwach 7/42 będzie można ręcznie dobierać drużyny ( jak w kompaniach )
- najbardziej obciążające kartę graficzną są: roślinność, cienie i zasięg rysowania - po ich obniżeniu można zauważyć największą poprawę w szybkości
- nerf KV-1S z patchu 8.9 został odwołany. Czołg zostanie poddany całkowitemu rebalansowi. Prawdopodobnie do czasu rozbicie go na 2 czołgi nie będzie zmian.
- Redshire zostanie poddane rebalansowi, Malinovka nie.
Bitwy drużynowe 7/42 w aktualizacji 8.9 dodadzą do gry to czego nam potrzeba.
Co najważniejsze dla wielu osób będą w pewien sposób bazowały na matchmakingu opartym na skillu.
Kilka informacji które nie wszędzie są podane:
- pod uwagę brane są obecnie mapy: Lakesville, Abbey, Prokhorovka, Mines, Ruinberg, Steppes, Hillesdorf, Ensk i Clif
- na początku będą to tylko bitwy standardowe, bez spotkaniowych i ataku
- nie będzie dodatkowego bonusu XP. Ilość XP taka jak w zwykłych bitwach
Raport gotowy, zapraszam !
Szpieg donosi:
- technicznie nie ma problemów do zwiększenia niektórych map do 1200 x 1200 metrów
- możliwe, że po drobnych zmianach jakie mają nastąpić w fizyce będzie można wywrócić czołg do góry gąsienicami.
- obecnie nie ma planów na TDki z gigantyczną alphą
- na chwilę obecną nie planuje się kasowania nieaktywnych kont
- planowana wersja kadłuba T-34 ( sowiecki ) z pancerzem 60mm to nie jest wersja leningradzka "z ekranami" ( spaced armor ). 60mm pancerza jest jednolite.
- nie zanosi się na ograniczenie dostępności premium ammo za kredyty. To odpowiedź na narzekanie niektórych graczy piszących, że zbyt wiele osób do nich strzela ;)
- HPki nie są nadawane wg 'widzimisie'. Jest na to specjalna formuła - niestety nie zostanie ona ujawniona.
- nie planuje się usunięcia 'r2d2' z KV-5
Do 13 listopada można zdobywać darmowe premium do kont w World of Tanks i World of Warplanes.
Aby tego dokonać wystarczy zainstalować WoWP: World of Warplanes
Po pobraniu i zainstalowaniu gry logujemy się tym samym kontem które mamy w World of Tanks. Tym samym dlatego, że od niedawna konta w grach WG.net są zunifikowane i korzystając z tylko jednego można będzie grać w całą serię 'World of ....'. Co ważne poza tym konto premium które mamy aktywne w jednej z gier automatycznie jest do wykorzystania w każdej innej ( czyli także w World of Tanks i nadchodzących World of Battleships ).
Tym razem zdecydowanie więcej z powodu opóźnienia....
Szpieg donosi:
- Storm oznajmił, że duże mapy które pojawią się w przyszłości będą dosyć specyficzne. Nie ma się co też aż tak cieszyć, bo wbrew temu co niektórzy gracze mogą sobie wyobrażać gra na dużych mapach będzie bardzo specyficzna
- Odnośnie map miejskich: są niewielkie z kilku powodów, jednym z nich jest to, że jeśli byłyby większe bitwy przerodziłyby się w zabawę w chowanego, a chyba nie o to chodzi
- patch 0.9.0 przyniesie poprawę z oświetleniem na niektórych mapach
- najbliższe 'zmiany' w fizyce dotyczyły będą kamiennych murków: w chwili obecnej zbytnio wpływają na prędkość czołgu. Zostanie to poprawione
- pojawi się kolejna azjatycka mapa: japońska
- opcja blokowania konkretnej mapy przez gracza jest w fazie planowania
- mgła/dym zostały dodane do niektórych map dla poprawienia efektów wizualnych