Z poprzedniej części 'O kątowaniu' wiemy, jak wyglądają podstawy. Odległość ma znaczenie.
Pozostaje postawić pytanie: co jeszcze jest ważne jak strzelam do tego złego zakapiora w drugim czołgu ?
Pancerz. Proste. Im grubszy tym trudniej przebić. Tylko jak pogodzić pancerz ze słabym silnikiem ? Każdy chce mieć zwinny czołg ale dobrze by było aby był też opancerzony w miarę przyzwoicie.
Jako jedni z pierwszych na rozwiązanie wpadli sowieci. W T-34 zastosowali cienki ale pochylony pod kątem pancerz. Stosując ta prostą sztuczkę uzyskali sztuczne pogrubienie czynnej części pancerza nie zwiększając masy całego pojazdu.
Po raz drugi będą dwa słowa o kontach bankowych....
A nie - chodzi o kątowanie.
Może od podstaw.
World of Tanks w mniejszym ( wg graczy ) lub większym ( wg WG.net ) stopniu obsługuje fizykę a co za tym idzie jest ona brana pod uwagę przy oddawaniu strzału do wrogiego czołgu.
Spóźniony raport dotarł.
Szpieg donosi:
- KV-5 w najbliższym czasie nie wróci do sklepu
- buff artylerii w nadchodzącym patchu 8.9 nie jest po to aby zrobić na złość nadmiernej ilości TD ale aby poprawić artylerie
- całkiem możliwe, że niektóre z wysokotierowych TD zostaną znerfione ale nie zanosi się na nałożenie hardcapa na TD ( chodzi o to, że pojawiły sie głosy, że TD jest zbyt dużo w bitwach i niektórzy gracze domagają się odgórnego ograniczenia ilości TD w grze - dopisek ImLazy )
- dodatkowe kadłuby które będzie można odblokować zajmują sporo pracy i na pewno nie pojawią się w patchu 8.9 ani 9.0
- HD World of Tanks ( te z poprawioną grafiką ) będą działały na poprawionej wersji silnika BigWorld. Wg devsów ( a dokładniej Storm'a ) z oryginalnego silnika prawie nic nie pozostało, został on praktycznie przepisany na nowo.
Większość z nas słyszała o tym, że poza World of Tanks i nadal się rozwijającym World of Warplanes powstaje także World of Warships.
Nie tak dawno deweloperzy odpowiedzieli na kilka pytań wybranych spośród wielu:
P - Czy będzie widok z kamery na mostku kapitańskim ?
O - Będą 4 tryby pracy kamery: widok 3cio osobowy z okrętem umieszczonym pośrodku ekranu, widok z pierwszoosobowy przez lunetę, widok artyleryjski ( zapewne podobny do artylerii z WoT ), oraz widok z lotu ptaka z wysoka. Ten ostatni będzie używany do obsługi samolotów.
WGnet wprowadziło możliwość zmiany nazwy i TAGu klanowego. W końcu. Jest to najprostszy sposób na zakończenie sporu z osobami które przejęły nazwę i TAG starego klanu.
W dniu 13.10.2013 między godzinami 3 w nocy a 15 były duże problemy z połączeniem się ze stroną. Wszystko już opanowane. Była awaria w serwerowni. Wszystkie dane są, nic nie stracono, PANIKA odwołana
( Pan na zdjęciu to nie jest administrator w naszej serwerowni. To zwykły przechodzień który przypadkiem znalazł się w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie. Aparatura na zdjęciu to panel kontrolny reaktora zasilającego serwery na których stoi strona.)
Poważniej: korzystamy z serwerów w Niemczech, w dużej profesjonalnej firmie. W dniu dzisiejszym był spory problem natury technicznej z łączami kilku maszyn. Nie było zagrożenia co do utraty danych.