W bieżącym roku planowane jest wprowadzenie kilku istotnych zmian do klienta WoT. Kilkanaście miesięcy temu wprowadzono do World of Tanks podwaliny pod wsparcie fizyki. Przed tymi zmianami mogliśmy jeździć czołgami po ściśle wyznaczonych trasach a próba najechania na większy kamień czy zeskoczenia z klifu kończyła się niepowodzeniem. Wprowadzenie częściowego wsparcia dla fizyki wymusiło na graczach zmianę stylu gry, a część z map nabrała nowego życia dzięki nowym sposobom na rozegranie bitwy. Niestety, takie zmiany ( wsparte poprawkami graficznymi map ) pociągnęły za sobą drobny wzrost wymagań co do komputerów na których uruchomiony jest klient gry. Od mniej więcej marca/kwietnia zeszłego ( 2013 ) roku jest potwierdzone wprowadzenie silnika Havok.
Jak widać na powyższym filmie możliwości silnika i zmiany jakie wprowadzi są naprawdę duże.
Pierwszy raport w tym roku:
- Płonące składy amunicji ( z efektami ognia przebijającymi przez włazy ) jest planowane do wprowadzenia po zaimplementowaniu Havoka
- Dynamiczne charakterystyki pojawią się jak się pojawią. Chodzi o to aby charakterystyka czołgu w garażu zmieniała się wraz ze zmianami modułów i wyszkoleniem załogi
- aktualnie nic nie wiadomo czy i kiedy pojawiłaby się wersja super-Tortoise ( model z wieżyczką ).
- roaming międzyserwerowy będzie wprowadzony latem lub jesienią
- devsi zdecydowali, że będzie jeden klient ( HD/zwyczajny ), najprawdopodobniej modele HD będą osobno pobierane. Jednak na chwilę obecną jest gotowe 12 modeli więc nie ma sensu gdybać co i jak.
- wymagania dla wersji HD nie są obecnie znane
Witamy ponownie.
Po 3 dniach offline wymieniłem całą stronę na nowy silnik i nowe forum. Jeszcze chwilę czasu zajmie poskładanie wszystkiego w spójną całość.
Co najważniejsze wszystko co było nadal jest.
Brakujące ( jeszcze nie skończone rzeczy ):
- nowa szata graficzna
- kolorystyka forum + kolorystyka czcionki
- nowe moduły
- aktualnie nieaktywne są moduły komentarzy do artykułów oraz wiadomości prywatne
Wszystko to zostanie zrobione 'na już' czyli w ciągu najbliższych godzin ( kilku-kilkunastu ).
Powracają regularne treningi w PCTT2
Od nowego 2014 roku powracają regularne treningi. Tak jak na początku będą one obywać się w czwartki i piątki około godziny 19. Oczywiście, treningi te nie są obowiązkowe, nie każe nikomu na nie przychodzić, ale miło było by zobaczyć dość dużą ilość w miarę nowych Tankersów jak i tych starych wyjadaczy.
Pierwszy trening już 2.01.2014 około 19. Na pewno sprawdzony oraz przećwiczony zostanie sidescraping (jakkolwiek się to pisze), zaznaczanie celów, następnie (zależnie od uczestników) rozegrana zostanie kompania lub drużynówka ;)
P.S. Wszystko za sprawą Nowego Roku oraz Domana1910 ;)
Po miesięcznych pobycie w niebycie kolejny raport szpiegowski.
Szpieg donosi:
- Havok wprowadzi zniszczalne budynki. Na pytanie graczy czy będzie można ze szczątków usypać barykadę SerB odpowiedział, że z większe elementy będą materialne a mniejsze nie. SerB powiedział, że to które budynki będzie można zniszczyć a które nie też zależy od wielu czynników.
- karabiny umieszczone na pojazdach ( np. na IS-7 ) nie są hitpointami, nie są też brane pod uwagę przy spotowaniu.
- na chwilę obecną nie ma kandydatów na brytyjski premium tieru 8
- nie będzie opcjonalnych kadłubów dla czołgów premium
- mody takie jak XVM i noobmeter nie mają wpływu na MMaker
- w odpowiedzi na pytania graczy SerB stwierdził, że nie znaleziono niemieckich czołgów z tego okresu z pancerzami powyżej 300mm
- opcjonalne kałuby to będą nie tylko inne modele ale inne parametry ( grubość pancerza itd )
- będzie dodany odgłos obracanej wieży ( kiedy ? "będzie jak będzie" )
Tym razem bez opóźnień, nasz J-23 nadaje:
Szpieg donosi:
- lista kandydatów na tiery 10 jest długa i dla każdej nacji znalazłoby się po kilka nowych czołgów na tier 10ty
- jest też więcej papierowych czołgów takich jak Maus ( superczołgi które powstały albo tylko na papierze, albo co najwyżej w wersji prototypowej )
- SerB potwierdził, że drzewa mają taki sam współczynnik kamuflażu jak krzaki
- różne kadłuby czołgów mogą mieć różne rozmieszczenie modułów a co za tym idzie weakspotów ( w odniesieniu do nadchodzącej możliwości na odblokowania dodatkowych kadłubów )
- czołgi z działem M-65 ( sowieckie ) nie pojawią się w grze ( zbyt potężne działo )
- prawdopodobnie IT-45 i IT-76 pojawią się w grze ( to była sowiecka odpowiedź na Hetzera, niski bez-wieżowy niszczyciel czołgów )
- możliwe, że Object 705 pojawi się w grze ( to wariacja IS z wieża umieszczoną z tyłu i działem 122mm BL-13 ), za to nie ma szans na to, że Object 705A pojawi się w grze.
- zgodnie z informacjami jakie pochodzą bezpośrednio od Viktora szacunkowa data wypuszczenia aktualizacji 8.10 to połowa grudnia. Wiąże się to bezpośrednio z oficjalnym wejściem WG ( i całej serii gier ) na rynek japoński. Nie będą oni jednak mieli odrębnego serwera ale wylądują na obecnym serwerze azjatyckim ( były serwer SEA )