inpro

Bitwy drużynowe 7/42 w aktualizacji 8.9 dodadzą do gry to czego nam potrzeba.

Co najważniejsze dla wielu osób będą w pewien sposób bazowały na matchmakingu opartym na skillu.

Kilka informacji które nie wszędzie są podane:

  • pod uwagę brane są obecnie mapy: Lakesville, Abbey, Prokhorovka, Mines, Ruinberg, Steppes, Hillesdorf, Ensk i Clif
  • na początku będą to tylko bitwy standardowe, bez spotkaniowych i ataku
  • nie będzie dodatkowego bonusu XP. Ilość XP taka jak w zwykłych bitwach

szpiwekl

Raport gotowy, zapraszam !

Szpieg donosi:

  • technicznie nie ma problemów do zwiększenia niektórych map do 1200 x 1200 metrów
  • możliwe, że po drobnych zmianach jakie mają nastąpić w fizyce będzie można wywrócić czołg do góry gąsienicami.
  • obecnie nie ma planów na TDki z gigantyczną alphą
  • na chwilę obecną nie planuje się kasowania nieaktywnych kont
  • planowana wersja kadłuba T-34 ( sowiecki ) z pancerzem 60mm to nie jest wersja leningradzka "z ekranami" ( spaced armor ). 60mm pancerza jest jednolite.
  • nie zanosi się na ograniczenie dostępności premium ammo za kredyty. To odpowiedź na narzekanie niektórych graczy piszących, że zbyt wiele osób do nich strzela ;)
  • HPki nie są nadawane wg 'widzimisie'. Jest na to specjalna formuła - niestety nie zostanie ona ujawniona.
  • nie planuje się usunięcia 'r2d2' z KV-5

swowpfrpre

Do 13 listopada można zdobywać darmowe premium do kont w World of Tanks i World of Warplanes.

Aby tego dokonać wystarczy zainstalować WoWP: World of Warplanes

Po pobraniu i zainstalowaniu gry logujemy się tym samym kontem które mamy w World of Tanks. Tym samym dlatego, że od niedawna konta w grach WG.net są zunifikowane i korzystając z tylko jednego można będzie grać w całą serię 'World of ....'. Co ważne poza tym konto premium które mamy aktywne w jednej z gier automatycznie jest do wykorzystania w każdej innej ( czyli także w World of Tanks i nadchodzących World of Battleships ).

 

Tym razem zdecydowanie więcej z powodu opóźnienia....

Szpieg donosi:

  • Storm oznajmił, że duże mapy które pojawią się w przyszłości będą dosyć specyficzne. Nie ma się co też aż tak cieszyć, bo wbrew temu co niektórzy gracze mogą sobie wyobrażać gra na dużych mapach będzie bardzo specyficzna
  • Odnośnie map miejskich: są niewielkie z kilku powodów, jednym z nich jest to, że jeśli byłyby większe bitwy przerodziłyby się w zabawę w chowanego, a chyba nie o to chodzi
  • patch 0.9.0 przyniesie poprawę z oświetleniem na niektórych mapach
  • najbliższe 'zmiany' w fizyce dotyczyły będą kamiennych murków: w chwili obecnej zbytnio wpływają na prędkość czołgu. Zostanie to poprawione
  • pojawi się kolejna azjatycka mapa: japońska
  • opcja blokowania konkretnej mapy przez gracza jest w fazie planowania
  • mgła/dym zostały dodane do niektórych map dla poprawienia efektów wizualnych