W dniu wczorajszy uruchomiono kolejną serię testów aktualizacji 9.0.
Kilka informacji oraz mniej lub bardziej prawdziwych plotek w związku z nadchodzącymi zmianami.
- devsi mają świadomość nadchodzącego DirectX 12 jednak z powodu braku sprzętu oraz niskiego stopnia 'dojrzałości' najnowszego DX'a nie jest on brany pod uwagę przy wprowadzaniu zmian w silniku BigWorld na którym oparty jest World of Tanks
- drugi rodzaj/wariant zawieszenie Tygrysa będzie wprowadzony po uruchomieniu dodatkowych kadłubów
- AMX 50B zostanie wymodelowany do rozdzielczości HD dopiero po pojawieniu się lepszych zdjęć. Na chwilę obecną jest zbyt mało wystarczająco szczegółowych zdjęć i rysunków
- Storm potwierdził, że nie ma szans na to aby odnowić wszystkie modele do jakości HD w bieżącym roku, jednak będą się starali wprowadzić ich tak dużo jak to tylko możliwe. To w jakiej kolejności wybierane są modele zależy głównie od ich sławy, popularności, tieru i statusu ( np. czy jest to czołg premium ). Poza tym oczywiste jest, że jeśli nie ma odpowiedniej ilości szczegółowych rysunków/zdjęć to taki czołg zrobiony będzie później.
Kilka uwag z mojej strony, od ImLazy:
- wersja 9.0 wprowadza modele HD i kilka zmian jeśli chodzi o sposób renderingu
- są zmiany w kwestii dźwięków, moim zdaniem teraz brzmią one ciszej, ale lepiej
- zmieniono wygląd garażu ( na zdjęciach poniżej widać jak )
- zmieniono też menu ustawień, w tym wypadku chyba nie jest tak wygodnie jak było
Sama gra nie straciła zbytnio na na wydajności. Korzystając z ustawień jak na poniższych screenach w grze uzyskuję od 25 do 35fps. Na obecnej wersji mając podobne ustawienia mam od 25 do 40fps. Czyli bez większych zmian.
I na koniec zestaw zdjęć z gry. M.in modele T-54, Panthery, Hellcata i Tygrysa.
View the embedded image gallery online at:
http://thetankers.pl/index.php/news/139-aktu90kpw?tmpl=component&print=1&layout=default&page=#sigFreeId279e4744b3
http://thetankers.pl/index.php/news/139-aktu90kpw?tmpl=component&print=1&layout=default&page=#sigFreeId279e4744b3