szpiwekl

Kolejna porcja informacji :

  • Powoli nadchodzi 'minikampania' CW. Nie jest tylko pewne, czy będzie dotyczyła wszystkich serwerów czy tylko SEA
  • nie planuje się, aby umożliwić niszczenie wszystkich obiektów - część musi pozostać na mapie
  • sztywność zawieszenia będzie wpływała na to jak pracuje zawieszenie czołgu ( np. jak mocno się buja ). Np. cięższa wieża wpłynie na parametry ruchowe całego czołgu.
  • im większa liczba nabojów HE będzie przewożona tym większa szansa na eksplozję ammoracka
  • Storm potwierdził, że zostanie wprowadzone więcej parametrów odpowiedzialnych za poruszanie się czołgu po danym terenie
  • JgdTiger 88 nie będzie brany pod uwagę w bitwach historycznych
  • Sherman Firefly będzie dodany do linii czołgów i będzie możliwość aby go zwyczajnie odkryć
  • Storm wyjaśnił, że różnice w celności tego samego działa na różnych czołgach/wieżyczkach wynika między innymi z miejsca zamontowania i sposobu montażu oraz kilku innych czynników

 

  • SturmTiger prawdopodobnie nie pojawi się w 2014 roku
  • eksperymentalne i rzadkie pojazdy sowieckie ( np. KV-13, KV-2 ) jeśli się pojawią w bitwach historycznych to będzie to bardzo sporadycznie
  • na chwilę obecną nie ma potwierdzonych planów czołgów średnich z zakładów Krupp'a i Rheinmetall ( niby jest VK2001Rh, ale cholera wie co z nim, devsi nic o nim nie mówią )
  • Storm potwierdził wyższe czołgi premium z linii sowieckich medów
  • poprawiona Prokhorovka nie zostanie wprowadzona w 9.0, jest lekkie opóźnienie
  • gruz ze zniszczonych budynków nie będzie służył za osłonę
  • poprawna obsługa wielu rdzeni będzie wprowadzana stopniowo, na chwilę obecną 'na dzień dobry' Havok będzie na osobnych rdzeniach
  • pojazdy kołowe nie zostaną wprowadzone
  • będzie możliwość strącenia karabinów kontowanych na wieżyczce ( np. IS-7 i innych )
  • będzie zmiana w dźwiękach wystrzałów: osobny dźwięk w widoku z zewnątrz i osobny w trybie snajperskim
  • dźwięk gąsienic i zmiany biegów pojawi się niedługo
  • WSTĘPNE NOTY DO 9.0
    • nowe pojazdy Panzer IV ausf.A ( tier III ), Panzer IV ausf.D ( tier IV ), StuG III ausf.B ( tier IV )
    • poprawione mapy: Malinovka, Serene Coast, Steppes, Redshire, Mountain Pass
    • dodane bitwy historyczne
    • usunięte konfrontacje
    • dodane ręczne ustawianie FOV ( field of view - 'kąt widzenia' )
    • dodana opcja ustawienia intensywności filtrów
    • dodane urywanie wieżyczek przez eksplozje ammoracka
    • poprawiony system generowania spalin z silników
    • nowe medale
    • poprawione statystyki
    • buff LT Mk VIc i T7 CC
    • 'potencjalny damage' zmieniony na 'obrażenia zablokowane przez twój pancerz'
    • poprawiony voice chat
    • inne drobne poprawki w grze


W dniu wczorajszym ( tj 15.03 ) pojawiły się pierwsze informacje odnośnie minimalnych wymagań dla WoT Blitz. Aby uruchomić je na swoim tablecie lub telefonie trzeba będzie posiadać układ: Terga 3, Mali-400MP, Adreno 225 lub PowerVR SGX544MP2 lub wyższe.

erwadreno_blitz