Spóźniony raport dotarł.
Szpieg donosi:
- KV-5 w najbliższym czasie nie wróci do sklepu
- buff artylerii w nadchodzącym patchu 8.9 nie jest po to aby zrobić na złość nadmiernej ilości TD ale aby poprawić artylerie
- całkiem możliwe, że niektóre z wysokotierowych TD zostaną znerfione ale nie zanosi się na nałożenie hardcapa na TD ( chodzi o to, że pojawiły sie głosy, że TD jest zbyt dużo w bitwach i niektórzy gracze domagają się odgórnego ograniczenia ilości TD w grze - dopisek ImLazy )
- dodatkowe kadłuby które będzie można odblokować zajmują sporo pracy i na pewno nie pojawią się w patchu 8.9 ani 9.0
- HD World of Tanks ( te z poprawioną grafiką ) będą działały na poprawionej wersji silnika BigWorld. Wg devsów ( a dokładniej Storm'a ) z oryginalnego silnika prawie nic nie pozostało, został on praktycznie przepisany na nowo.
- strzały na ślepo ( w niewyspotowanego wroga ) liczą się tak jakby sam go wyspotował ( pod względem XP i kredytów )
- tracery nie wrócą ( ślady strzałów, kiedyś były - dopisek ImLazy )
- nie znaleziono kandydata na sowiecki czołg premium klasy medium na 8 tier. T-44A bardziej pasuje do tieru 7mego.
- czołgi VK45xx mogą mieć usunięte karabiny ( i tym samym weakspot )
- Storm twierdzi, że to że pojazdy są nieustannie poddawane rebalansowi jest jak najbardziej normalne w grze MMO. ( i ma rację - dopisek ImLazy )
- Sturmtiger najprawdopodobniej trafi do normalnego drzewka i nie będzie czołgiem premium
- pociski HESH nadal działają jak HE - nie tracą penetracji wraz z dystansem ( pozostałe tracą penetrację i strata jest liczona od 100metrów do 500metrów, na mniejszym niż 100metrów dystansie zwykłe pestki mają pełną penę - dopisek ImLazy )
- pociski HE i przeciwpancerne nie mają różnych trajektorii. Parabola po jakiej lecą zależy tylko i wyłącznie od prędkości pocisku
- będzie wideo wyjaśniające jak działa MMaker.
- Na pytanie od graczy: Dlaczego dodaliście TD potrafiący zniszczyć każdy czołg w grze jednym magazynkiem ( mowa o TD opartym na kadłubie E-100 - dopisek ImLazy ), Serb odpowiedział: bo chcieliśmy dodać TD potrafiący zniszczyć każdy czołg jednym magazynkiem ( i dobrze. Na brytyjskie TD z działem 183mm też wszyscy narzekali a jakoś nie widzę aby był niesamowitym problemem - dopisek ImLazy )
( reakcja SerB'a na głupie pytania )
- patch 9.0 wyjdzie najprawdopodobniej w okolicach Nowego Roku. Powinien przynieść zmiany w grafice i może japońskie czołgi
- liczba poligonów z których składają się czołgi zwiększy się z około 10tysięcy do około 30tysięcy, niektóre czołgi nawet do 50 tysięcy. Oznacza do o wiele dokładniejsze modele czołgów. Ta zmiana zapowiadana jest na rok 2014. Niestety niesie to ze sobą pewne zmiany w wymaganiach.
- potwierdzono, że będzie można stracić wieżę czołgu w wyniku wybuchu magazynu amunicji
- w przyszłym roku nadejdzie wiele zmian w grafice, jednak nie planuje się wydania osobnego klienta gry do wersji HD ( będzie możliwość wyboru engine w grze )
- bitwy historyczne i garażowe będę już w roku 2014, jednak na chwilę obecną są już prowadzone pierwsze testy
- zapowiadane są nowe wersje wojen klanowych - czego dotycza zmiany jeszcze nie wiadomo
- dodany zostanie silnik Havok odpowiedzialny za obsługę fizyki i budynków które będzie można niszczyć
- potwierdzono datę premiery World of Warplanes. Jest to 13.XI.2013 roku. Do tej daty można zbierać darmowe złoto w WoWP
- coraz częściej mówi się o podziale KV-1S na 2 czołgi: KV-1S/85 na tierze 5tym z obecną szybkością i mobilnością z działem 85mm, oraz KV-1S/85-122 z obniżoną szybkością i mobilnością z zachowanym działem 122mm na 6 tierze, jednak to nadal plotki
- możliwe, że T-44 dostanie inną wieże T-44-100
- właz IS-3 w nowym modelu ma 60mm, nie tak jakby gracze chcieli 110mm. Sprawdzono i zgodnie z pomiarami na prawdziwych czołgach jest to 60mm. Po internecie krążą jakieś przerobione schematy którymi sugerują się gracze - rada: wyjść do muzeum i samemu sprawdzić.
- najęto nowych specjalistów do działu dźwięku więc zanosi się na zmianę 'udźwiękowienia gry'
- po długich debatach devsi odrzucili możliwość ukrywania statystyk
- już prowadzone są eksperymenty z dużymi mapami ( 1500 na 1500metrów ) jednak do czasu zakończenia eksperymentów nie wiadomo kiedy zostaną one wprowadzone
- dawno temu w pierwszych wersjach niemieckiego drzewka TD było o StuG E-100 - to nic innego jak obecny JgdPZ E-100. W sumie nazwa StuG E-100 jest bardziej poprawna
- możliwe, że za około rok będzie kolejna, trzecia gałąź niemieckich TD
- perk BIA ( Brother in Arms ) przestaje działać jeśli któryś z członków załogi zginie
- w nowych statystykach remisy liczone są jako przegrane. Głównie dlatego, że nie popiera się kampienia i cel gry czyli wygrana nie została osiągnięta
- zanosi się na to, że po wprowadzeniu nowego silnika będzie wydana uproszczona wersja grafiki dla słabych komputerów. Jednak coraz częściej mówi się o tym aby przestać wspierać naprawdę słabe komputery
- Update 8.9 wejdzie na serwery europejskie 30.10.2013.
- możliwe, że mnożnik x3 jaki pojawił się na WoWP za wygrywanie kilku bitew pod rząd pojawi się w WoT
- szybkostrzelność IS-7 nie zostanie zwiększona do historycznego 6 - 8 strzałów na minutę. Głównie ze względu na balans
- IS-8 nazywany jest IS-8 a nie T-10 ponieważ na początku ten projekt tak się właśnie nazywał - T-8. Dopiero później zmieniono jego oznaczenie na T-10