szpiwekl

Kolejny tygodniowy raport czeka !

Szpieg donosi:

  • patch 9.0 wniesie pewne poprawki graficzne, obędzie się jednak bez zwiększania wymagań co do komputerów. Między innymi poprawiony zostanie model trawy
  • po wprowadzeniu bitew 7/42 przez około 2 tygodnie będą zbierane dane do stworzenia statystyk dla specjalnego matchmakera który następnie na ich podstawie będzie dobierał drużyny
  • w bitwach 7/42 będzie niemoderowany czas głosowy
  • potwierdza się, że w bitwach 7/42 będzie można ręcznie dobierać drużyny ( jak w kompaniach )
  • najbardziej obciążające kartę graficzną są: roślinność, cienie i zasięg rysowania - po ich obniżeniu można zauważyć największą poprawę w szybkości
  • nerf KV-1S z patchu 8.9 został odwołany. Czołg zostanie poddany całkowitemu rebalansowi. Prawdopodobnie do czasu rozbicie go na 2 czołgi nie będzie zmian.
  • Redshire zostanie poddane rebalansowi, Malinovka nie.

 

  • bitwy 30 vs 30 są w trakcie opracowywania
  • wg devsów 25% losowe ( czynnik losowości przy penetracji i obrażeniach ) nie jest aż tak zły jak sądzą gracze. Wiele dziwnych rzeczy może zdarzyć się podczas uderzenia pocisku w pancerz, stąd losowość jest ok. ( coś w tym jest - dopisek ImLazy )
  • planuje się poprawić przenikanie krzaków i trawy przez pojazdy. W chwili obecnej przenikają one przez modele. Po poprawie powinny się uginać i 'kłaść' pod czołg. Niesie to za sobą spore zmiany.
  • po wprowadzeniu ukrywania statystyk jedynie ty sam i ludzie na Twojej liście przyjaciół będą mogli je zobaczyć ( więc odpada XVM i Noobmeter )
  • linia Chaffee zostanie przedłużona. Następcą jego będzie Walker Bulldog, ale nie wcześniej niż w patchu 9.0
  • planowany jest nowy czat klanowy
  • SuperPershing jest do sprzedania tylko do czasu wprowadzenia 8.9
  • zostanie poprawiona/wprowadzona optymalizacja WoT pod karty graficzne AMD/Radeon dla notebooków (  yeah ! już wiem co mnie ciągnęło do Dell'a z ATI FirePro - dopisek ImLazy )
  • działa gładkolufowe ( jak np. w T-62 ) nie zostaną wprowadzone do gry, ponieważ zbytnio odstają parametrami i byłyby zbyt mocne
  • około 12 miesięcy pracy jednego człowieka potrzeba aby wprowadzić 1 model czołgu do gry ( składa się na to pełne badanie historyczne, opracowanie modelu, statystyk, tekstur, dźwięków itd )
  • plotki na temat zamiany T28 ( amerykański TD ) na coś bardziej historycznego
  • Klany zostaną zunifikowane dla wszystkich gier WG ( czołgi, samoloty, okręty )
  • dodane zostaną efekty np. urywanej wybuchem wieżyczki czołgu ( po wybuchu ammoracka )
  • prace nad chmurami w World of wWrplanes pozwalają WG myśleć o wprowadzeniu zasłony dymnej do WoT ( po optymalizacji algorytmów )
  • dym w WoT będzie działał na takiej zasadzie jak krzaki - dodawał kamuflażu
  • wg devsów w 1943 prowadzone były prace nad automatami ładującymi do KV i T-34, jednak nie zostaną one wprowadzone w najbliższym czasie. Nie chodzi o magazynki, tylko o autoloader
  • jedną z ciekawostek wymiennych kadłubów będą różne prędkości maksymalne, różne masy i różne pancerze
  • WG bada czy engine jest w stanie z wystarczająco dobrą wydajnością pociągnąć deformacje terenu ( np. po uderzeniu pocisku artyleryjskiego )
  • devsi tłumaczą dlaczego zasięg rysowania czołgów to 500m: W czasie II Wojny Światowej większość potyczek pancernych miała miejsce na dystansach 300 do 500 metrów. Poza tym strzelanie do pikseli z odległości 1500 czy 2000 metrów byłoby niezbyt ciekawe z punktu widzenia gameplayu. Historie o tym, jak to załogi niemieckich maszyn niszczyły wrogie czołgi z dystansu 2.5 km można zaliczyć bardziej do 'szczęśliwych trafień' lub do historii z pogranicza fantastyki i zwykłego 'przechwalania się'
  • KV-7 najprawdopodobniej nie pojawi się w grze
  • nie ma planów na zwiększenie ilości slotów na konsumable
  • Sturmtiger pojawi się w grze jak zostanie dokończony