Raport gotowy, zapraszam !
Szpieg donosi:
- technicznie nie ma problemów do zwiększenia niektórych map do 1200 x 1200 metrów
- możliwe, że po drobnych zmianach jakie mają nastąpić w fizyce będzie można wywrócić czołg do góry gąsienicami.
- obecnie nie ma planów na TDki z gigantyczną alphą
- na chwilę obecną nie planuje się kasowania nieaktywnych kont
- planowana wersja kadłuba T-34 ( sowiecki ) z pancerzem 60mm to nie jest wersja leningradzka "z ekranami" ( spaced armor ). 60mm pancerza jest jednolite.
- nie zanosi się na ograniczenie dostępności premium ammo za kredyty. To odpowiedź na narzekanie niektórych graczy piszących, że zbyt wiele osób do nich strzela ;)
- HPki nie są nadawane wg 'widzimisie'. Jest na to specjalna formuła - niestety nie zostanie ona ujawniona.
- nie planuje się usunięcia 'r2d2' z KV-5
- potwierdza się, że E-50 ma najniższy współczynnik kamuflażu z wszystkich medów tieru 9tego
- nie planuje się działań w stosunku do graczy którzy zasłaniają Ci linię strzału. Muszą to rozstrzygnąć gracze między sobą.
- potwierdza się, że po wprowadzeniu ukrywania statystyk jeśli gracz to zrobi to programy takie jak XVM i Noobmeter nie będą miały do nich dostepu
- na chwilę obecną do gry wprowadzono tylko 1/4 do maksymalnie 1/3 wszystkich rzeczy jakie są planowane. Tak więc jeszcze wiele przed nami.
- w najbliższych aktualizacjach nie planuje się usunięcia standardowego silnika grafiki, więc gracze na słabszych komputerach nie powinni się jeszcze niczego obawiać
- chwilowo nie planuje się zmian w zasadzie działania pocisków HE
- nie prowadzono prac na ograniczeniem ilości klas na bitwę ( np. tylko 4 medy, 4 ciężkie itp ). Chwilowo nie jest to potrzebne wg devsów
- devsi nie uważają, aby zmiany w celności spowodowały, że któreś z czołgów stały się OP
- do statystyk zostanie dodane to ile obrażeń zostało zadane dzięki spotowaniu
- przetestowano: uszkodzone gąski ( żółte ) nie wpływają na prędkość czołgu
- sytuacje w których ktoś z drużyny podjedzie nam w linię strzału i dostanie przypadkowo postrzał nadal są liczone jako strzał w swojego.
- w bitwach 7/42 będą się mogły mieszać drużyny tworzone automatycznie jak i ręcznie dobierane
- gąsienice i spaced armor obniżają obrażenia od taranowania ( warto obracać się gąskami lub spacedem w stronę tarana ).
- możliwe, że zostaną dodane efekty pogodowe, realistyczniejsze wybuchy i inne efekty
- 90% expa dla zabitego członka załogi pozostaje bez zmian
- minimalna ilość graczy w druzynach 7/42 to 5 graczy
- w aktualizacji 8.9 kompanie nadal będą na starym interfejsie, drużyny 7/42 będą korzystały z nowego
- statystyki z bitew 7/42 będą liczone osobno
- turnieje w grze zostaną wprowadzone po uruchomieniu bitew drużynowych 7/42