szpiwekl

Raport gotowy, zapraszam !

Szpieg donosi:

  • technicznie nie ma problemów do zwiększenia niektórych map do 1200 x 1200 metrów
  • możliwe, że po drobnych zmianach jakie mają nastąpić w fizyce będzie można wywrócić czołg do góry gąsienicami.
  • obecnie nie ma planów na TDki z gigantyczną alphą
  • na chwilę obecną nie planuje się kasowania nieaktywnych kont
  • planowana wersja kadłuba T-34 ( sowiecki ) z pancerzem 60mm to nie jest wersja leningradzka "z ekranami" ( spaced armor ). 60mm pancerza jest jednolite.
  • nie zanosi się na ograniczenie dostępności premium ammo za kredyty. To odpowiedź na narzekanie niektórych graczy piszących, że zbyt wiele osób do nich strzela ;)
  • HPki nie są nadawane wg 'widzimisie'. Jest na to specjalna formuła - niestety nie zostanie ona ujawniona.
  • nie planuje się usunięcia 'r2d2' z KV-5

 

  • potwierdza się, że E-50 ma najniższy współczynnik kamuflażu z wszystkich medów tieru 9tego
  • nie planuje się działań w stosunku do graczy którzy zasłaniają Ci linię strzału. Muszą to rozstrzygnąć gracze między sobą.
  • potwierdza się, że po wprowadzeniu ukrywania statystyk jeśli gracz to zrobi to programy takie jak XVM i Noobmeter nie będą miały do nich dostepu
  • na chwilę obecną do gry wprowadzono tylko 1/4 do maksymalnie 1/3 wszystkich rzeczy jakie są planowane. Tak więc jeszcze wiele przed nami.
  • w najbliższych aktualizacjach nie planuje się usunięcia standardowego silnika grafiki, więc gracze na słabszych komputerach nie powinni się jeszcze niczego obawiać
  • chwilowo nie planuje się zmian w zasadzie działania pocisków HE
  • nie prowadzono prac na ograniczeniem ilości klas na bitwę ( np. tylko 4 medy, 4 ciężkie itp ). Chwilowo nie jest to potrzebne wg devsów
  • devsi nie uważają, aby zmiany w celności spowodowały, że któreś z czołgów stały się OP
  • do statystyk zostanie dodane to ile obrażeń zostało zadane dzięki spotowaniu
  • przetestowano: uszkodzone gąski ( żółte ) nie wpływają na prędkość czołgu
  • sytuacje w których ktoś z drużyny podjedzie nam w linię strzału i dostanie przypadkowo postrzał nadal są liczone jako strzał w swojego.
  • w bitwach 7/42 będą się mogły mieszać drużyny tworzone automatycznie jak i ręcznie dobierane
  • gąsienice i spaced armor obniżają obrażenia od taranowania ( warto obracać się gąskami lub spacedem w stronę tarana ).
  • możliwe, że zostaną dodane efekty pogodowe, realistyczniejsze wybuchy i inne efekty
  • 90% expa dla zabitego członka załogi pozostaje bez zmian
  • minimalna ilość graczy w druzynach 7/42 to 5 graczy
  • w aktualizacji 8.9 kompanie nadal będą na starym interfejsie, drużyny 7/42 będą korzystały z nowego
  • statystyki z bitew 7/42 będą liczone osobno
  • turnieje w grze zostaną wprowadzone po uruchomieniu bitew drużynowych 7/42